چه میشد اگر خانه ما سیب نداشت
اینجا همه چی در همه!!!!

شماره 2 u love me

چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت

 


 

 

 

 

گفته می شود که حميد مصدق عاشق فروغ فرخزاد بوده است

که به هم نرسیده بودند و یکی از اشعار آنها در وصف هم به قرار زیر است

تو به من خنديدي و نمي دانستي



من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم



باغبان از پي من تند دويد



سيب را دست تو ديد



غضب آلود به من كرد نگاه



سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك



و تو رفتي و هنوز،



سالهاست كه در گوش من آرام آرام



خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم



و من انديشه كنان غرق در اين پندارم



كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت

 



جواب زيباي فروغ فرخ زاد


من به تو خنديدم



چون كه مي دانستم



تو به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدي



پدرم از پي تو تند دويد



و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه



پدر پير من است



من به تو خنديدم



تا كه با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم



بغض چشمان تو ليك لرزه انداخت به دستان من و



سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك



دل من گفت: برو



چون نمي خواست به خاطر بسپارد گريه تلخ تو را ...



و من رفتم و هنوز سالهاست كه در ذهن من آرام آرام



حيرت و بغض تو تكرار كنان



مي دهد آزارم



و من انديشه كنان غرق در اين پندارم



كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 5 تير 1391برچسب:چه میشد اگر خانه ما سیب نداشت,ساعت 8:53 توسط ShiVa|


آخرين مطالب
» ثروتمند
» بخند بابا
» آمپول
» بخندیم
» یه کم بخند
» بخند بابا
» [;
» فک و فامیله
» اس ام اس فلسفی 91
» رانندگی
» عطر
» زمان مکالمه
» اخطار
» تست
» همه یعنی همه
» امتحان شفاهی فیزیک در دانشگاه
» آخیییییییییییییییییییییی
» شن
» امید
» مردم آذربایجان تسلیت
» درک کردن
» دنی و نامه
» خواجه عبدالله انصاری
» برق
» اس ام اس
» فک و فامیله
» آیا میدانستید؟؟؟ سری جدید
» متولدین کدام ماه ها بیشتر عمر می کننده؟!
» پندهای طلایی انیشتن
» گل عجیبی به شکل میمون

Design By : Pichak